torsdag 3. mars 2011

Mitt turkise retroparadis


Har ikke produsert så mye nytt den siste tida, men tenkte jeg skulle vise frem noen bilder fra leiligheten isteden. Og så bare må jeg vise noen nye ting jeg har fått! Mariskålen fra Iittala har stått på ønskelisten lenge. Så jeg ble veldig glad da jeg fikk denne grå varianten av en venninne i bursdagsgave! Rammen med oppskrift på kjærlighet har jeg fått fra en annen venninne, og den passet perfekt til meg! (Kjøpt på Kremmerhuset, håper den virker ;)) Pastaen er kjøpt i Italia. Synes den er så fin, så jeg har ikke hatt hjerte til å spise den ennå... Har små blomsterklistremerker (avtagbare) fra Skaperverket på flisene på kjøkkenet og et nydelig brett fra Rice. Ok, nok reklame for denne gang, hehe. Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar