mandag 14. mars 2011

Flere settekasser!




Har tidligere gjort ferdig et par settekasser til jeg ikke har vist frem. Synd det er så vanskelig å få tak i slike settekasser, for det er så gøy å dekorere dem! Vet om et sted man kan få kjøpt settekasse, men liker best de fra barndommens dager både på grunn av form og funksjonalitet. Leste faktisk om fremgangsmåten for å dekorere settekasser i KK i dag. Jeg har beskrevet fremgangsmåten jeg bruker før, men bare spør hvis du skulle lure på noe! Har bare laget til barn foreløpig, men har en på gang jeg tenkte å beholde selv. Settekasser er utrolig dekorative, lette å lage, gøy å gi bort og praktiske til oppbevaring av småting. "Settekasseboomen" har vel lagt seg litt i bloggeland, men jeg fortsetter litt til jeg ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar